Catalogus

A Family Man

Drama
Beschikbaar voor VOD: 21 september 2017
Regie: Mark Williams
Cast: Gerard Butler (London Has Fallen, 300, The Bounty Hunter), Gretchen Mol (Manchester By The Sea, Boardwalk Empire), Willem Dafoe (The Great Wall, The Grand Budapest Hotel, A Most Wanted Man), Alison Brie (How to Be Single, Mad Men), Alfred Molina (The Da Vinci Code, Prince of Persia)

Dane Jensen (Gerard Butler - London Has Fallen, 300, P.S. I Love You) is een headhunter. Een dealmaker. Een mannetjesputter die het puikje uit de bedrijfswereld ronselt voor een topfirma in Chicago. Wanneer Danes baas (Willem Dafoe - The Great Wall, The Grand Budapest Hotel, Platoon) zijn pensioen aankondigt, speelt hij Dane uit tegen Lynn Wilson (Alison Brie - How to Be Single, Mad Men), zijn ambitieuze tegenpool. Dan ontdekt Dane dat zijn 10-jarige zoontje Ryan aan een levensbedreigende ziekte lijdt. Plots wordt hij verscheurd tussen het bereiken van zijn professionele droom en zijn gezin, dat hem meer dan ooit nodig heeft.

Schitterend geacteerd en meeslepend drama over ambities, familie en het maken van de juiste keuzes, met uitstekende bijrollen van o.m. Gretchen Mol (Manchester By The Sea, Boardwalk Empire) en Alfred Molina (The Da Vinci Code, Prince of Persia).

Reviews
  • TheHollywoodNews.com: A really rather enjoyable morality tale from debut director Mark Williams, with some brilliant performances and some wonderfully touching moments.
  • Variety.com: slickly executed.
  • TIFF.net: The film pulses with the thrill of big money and cutthroat career maneuvering, but its heart is in a very different realm. The film is ultimately concerned with domestic stability in crisis, and with the complex question of what really matters in life. The Headhunter's Calling beautifully illustrates how nearly losing everything can redefine what it means to have it all.

Aftermath

Drama, Thriller
Beschikbaar voor VOD: 11 januari 2018
Regie: Elliott Lester
Cast: Arnold Schwarzenegger (Terminator, Expendables, Maggie), Scoot McNairy (12 Years A Slave, War Machine, Gone Girl), Maggie Grace (Taken, Lost, Twilight Saga), Judah Nelson (Anchorman 2)

Wat een blij weerzien met zijn vrouw en zwangere dochter moest worden, draait uit op een gruwelijke nachtmerrie voor ploegbaas Roman Melnyk (Arnold Schwarzenegger). Op de luchthaven krijgt hij te horen dat het vliegtuig met Nadiya en Olena in volle vlucht in botsing is gekomen met een ander vliegtuig. Een onoplettendheid van luchtverkeersleider Jacob "Jake" Bonanos (Scoot McNairy), die aan 271 passagiers het leven kost.

Na een korte celstraf duikt Jake met zijn jonge gezin onder om aan de media-aandacht en verwijten van de nabestaanden te ontsnappen. Maar dat is buiten Roman gerekend. Die is niet van plan om zomaar de cheque van de vliegtuigmaatschappij te incasseren en de andere wang toe te keren. Hij wil uitleg, spijt, verontschuldigingen. Verbeten gaat hij op zoek naar de “moordenaar” van zijn gezin …

In dit op ware feiten gebeurde verhaal over verlies, wraak en vergiffenis bewijst Arnie, voor wie er nog aan zou twijfelen, dat hij ook perfect doorleefde dramatische rollen aankan. Een productie van Darren Aronofsky (Requiem, Black Swan).

Reviews
  • Empire.com: This is a film full of scenes that would be easy to overplay, but which Schwarzenegger tackles with understated perfection. Truly, this is quite unlike anything else he's ever done, and brilliantly so.
  • Blu-ray.com: Strong stuff, but it's meditative enough to welcome a viewing, inspiring interest in the characters and their ultimate destination. The picture also has valuable ideas to share on the cycle of violence and its futility, concluding intelligently, leaving the audience with a concept of revenge that's upsetting, not rousing. It's subversive work with Schwarzenegger and his legacy of brawn around, allowing "Aftermath" to pack quite an unexpected punch.
  • Heyuguys.com: Probably his best role as an actor to date.
  • Joblo.com: Deserves to be discovered. As long as they know what they're in for (and they should) Arnold fans will be delighted to see how good he can still be if given the chance, while everyone else will be amazed by the way he seems to have reinvented himself as a character actor. That he's done such a good job of it is a wonderful surprise, and here's hoping he gets more opportunities to explore this new flair for drama.
  • Wegotthiscovered.com: Arnold Schwarzenegger's reserved performance is a somber turn that keeps drama surprisingly in-tune.
  • TheIndependentCritic.com: A film that is truly one of Schwarzenegger's most thought-provoking and emotionally resonant to date. While Schwarzenegger has struggled to regain his Hollywood foothold since setting his political career aside, Aftermath is a sure sign that, at least critically, his best days may very well be ahead of him.

The Angriest Man In Brooklyn

Drama, Komedie
Beschikbaar voor VOD: 16 september 2014
Regie: Phil Alden Robinson
Cast: Melissa Leo (Flight, Oblivion, The Fighter), James Earl Jones (Clear and Present Danger, Cry, the Beloved Country), Peter Dinklage (Game of Thrones, The Chronicles of Narnia, The Station Agent), Mila Kunis (Ted, Jupiter Ascending, Friends with Benefits, Black Swan), Robin Williams (Jumanji, One Hour Photo, Night at the Museum)

Je hebt wel eens van die dagen dat het allemaal tegenzit. Helaas is dat scenario dagelijkse kost voor Henry Altmann (Robin Williams), een verbitterde kniesoor die boos is op alles en iedereen. Altijd. Wanneer Dr. Sharon Gill (Mila Kunis) hem meedeelt dat hij een hersenaneurysma heeft, eist hij ter plekke een sterfdatum. Hij windt zich daarbij zodanig op dat ze er, ten einde raad, 90 minuten uitfloept. Haar dag was namelijk ook geen lachertje. Voor ze haar onbesuisde reactie kan relativeren, stormt Henry geschokt haar kantoor uit. Terwijl Sharon de hele stad begint uit te kammen om haar fout recht te zetten, probeert Henry zich te verzoenen met iedereen die hij ooit gekwetst heeft... en 90 minuten is weinig voor een ellenlange lijst.

The Angriest Man in Brooklyn is een beurtelings hilarisch en hartverscheurend komisch drama met een indrukwekkende supportcast: Melissa Leo (Oblivion), James Earl Jones (Clear and Present Danger), Peter Dinklage (Game of Thrones).

Reviews
  • Moviemeter.nl: Zelfs in een periode dat depressies hem verscheurden wist hij de rol van een man die op het punt staat dood te gaan met kolder te vervullen.
  • MoviesMoveMe.com: This film has an incredibly talented cast that transformed this film into a huge success.
  • Newsblaze.com: The Angriest Man In Brooklyn has a whole lot more on its mind than hysterical end of life antics simply for laughs. Williams impresses mightily with a turbulent tide of conflicting emotions, as a man with deep seated resentment against the world and everybody around him.
  • Screenspotlight.com: The Angriest Man in Brooklyn is the kind of movie that can easily delight audiences if they give it their full attention.

The Benefactor

Drama
Beschikbaar voor VOD: 1 september 2016
Regie: Andrew Renzi
Cast: Richard Gere (An Officer and a Gentleman, Pretty Woman, Arbitrage, The Second Best Exotic Marigold Hotel ), Dakota Fanning (Man on Fire, War of the Worlds, The Twilight Saga, Voor ik doodga), Theo James (The Inbetweeners Movie, Insurgent, Divergent, Underworld: Awakening)

IN DE BIOSCOOP VANAF 21 APRIL!

Nadat zijn beste vrienden omkomen bij een dodelijk ongeval dat hij zelf nauwelijks overleeft, verdwijnt de excentrieke filantroop Franny (Richard Gere) helemaal op de achtergrond. Vijf jaar later duikt zijn oogappel Olivia (Dakota Fanning - Man on Fire, War of the Worlds, The Twilight Saga), de 23-jarige dochter van zijn vrienden, plots weer in zijn leven op. Ze is zwanger en haar man Luke (Dylan Baker - Divergent, Insurgent) zoekt werk als dokter. Dolblij omdat hij eindelijk weer iets voor haar kan betekenen, bezorgt Franny hem een baan in zijn kinderziekenhuis. Ook achter de schermen slooft Franny zich uit om het jonge paar te helpen. Maar hun dankbaarheid maakt al snel plaats voor wrevel en vraagtekens rond zijn motieven. Olivia weet immers niet dat haar weldoener verteerd wordt door schuldgevoelens over het ongeval en dat hij met een stevige morfineverslaving kampt...

Richard Gere (An Officer and a Gentleman, Pretty Woman, Arbitrage) zet één van de beste vertolkingen uit zijn indrukwekkende carrière neer in dit bitterzoete drama over vriendschap en vergiffenis, verlies en verlossing.

Reviews
  • WeArePublic.nl: Richard Gere is aan een renaissance bezig met een aantal bejubelde rollen op rij. In deze complexe rol gaat hij zich helemaal uitleven!
  • Variety: flamboyant turn by Richard Gere is the heart and soul of The Benefactor, an off-kilter character study of a Philadelphia philanthropist whose eccentricities both mask and manifest a dark side. The movie ends in a more conventional place than the one where it begins, yet it still marks a surprising and graceful first fiction feature for writer-director Andrew Renzi. There are moments of indulgence that make you wish someone would walk in from off camera and hand the actor an Oscar, just to get it over with.
  • Hollywoodreporter.com: Renzi's conception of the man's oncoming collapse is sharp in some ways: for instance, how both of his crutches, drugs and the assumption that generosity buys love, fail him simultaneously. (While one doubts such a rich man would have much trouble finding narcotics when his doctor cuts him off, the smarmy desperation of his attempts is one of the film's most compelling elements.) Similarly, Franny's ability to be genuinely empathetic with a frightened child despite his trouble connecting with adults rings true.
  • Eyeforfilm.co.uk: Richard Gere is exceptional, pulling off the flamboyant style and exuberant nature of Franny, but also managing to make him feel three dimensional. There would have been a real danger here that The Benefactor could have been written too much like a Willy Wonka style figure, friend to children and stuck in childhood intimacies, but Gere effortlessly grounds him by making him exactly the kind of larger than life character that is actually comfortably believable. His performance is stellar.
  • Filmfracture.com: Gere is fantastic as Franny, and he manages to steal the show time and again with his eccentricities and overzealousness. When his addiction overtakes him the anger and pain that comes through demonstrate the talent Gere possesses.
  • Iheardthatmoviewas.com: Richard Gere brings a performance that is wonderful yet excruciating to watch, especially for the final act of the film.
  • Roboapocalypse.blogspot.nl: The Benefactor is an entertaining and unusual piece of work that played extremely well on this past Friday evening at its world premiere at the Tribeca Film Festival. For fans of Gere, this is a must-see, and for people looking to "find" a director before they're big, this is also a must-see. Renzi should have a very successful career ahead of him.
  • Thefilmstage.com: As a fast-talking, boisterous individual with the right quip for every exchange, Gere embodies this entertaining side, but also excels in dealing with the character's darker vices. With a loneliness behind his eyes even when he's around his closest acquaintances, it's a tender performance that helps keep one invested.

Child of God

Drama, Thriller
Beschikbaar voor VOD: 15 juni 2015
Regie: James Franco
Cast: Fallon Goodson (L!fe Happens), Scott Haze (As I Lay Dying), Tim Blake Nelson (Lincoln, The Incredible Hulk, The Astronaut Farmer, O Brother, Where Art Thou?), James Franco (127 Hours, This Is the End, Veronica Mars)

Sevier County, een district in de uitlopers van de Appalachen in Tennessee, in de jaren '60. Lester Ballard is een gewelddadige, bizarre jongeman met wie het, na het verlies van zijn ouders, van kwaad naar erger gaat. Zonder familie, arm en ontheemd, wordt de sociopaat verstoten door de maatschappij en isoleert hij zichzelf in de wildernis, waar hij langzaam wegzinkt in een dierlijk bestaan. Helemaal van God los, geeft Ballard zich over aan seksuele perversiteiten en gruwelijke wraakoefeningen op de gemeenschap die hem uitbande...

Regisseur James Franco – die zelf ook een rol vertolkt – maakt van het onverfilmbaar gewaande boek van Cormac McCarthy (No Country for Old Men) een provocatieve, schokkende parabel die veel gelijkenissen vertoont met het leven en de gruweldaden van seriemoordenaar Ed Gein. De verbluffende vertolking van Scott Haze (As I Lay Dying) werd door de pers bejubeld als "een openbaring" en "macaber, maar memorabel".

Reviews
  • Variety.com: A galvanizing portrait of social and sexual deviance.
  • FilmThreat.com: Profoundly intense .. [an] incredible and fierce performance.
  • TheGuardian.com: Multi-hyphenate renaissance man James Franco has finally delivered the goods with this great, grisly Cormac McCarthy adaptation. Child of God is a shocking tale of backwoods lunacy and one man's descent into hell.
  • HollywoodReporter.com: A pitch-dark hillbilly fever dream... A character study of a figure said to be partly inspired by Wisconsin murderer and body snatcher Ed Gein (also an influence on the killers in Psycho and The Texas Chainsaw Massacre), the film succeeds on its own terms. That is in large part down to Haze's unstinting commitment to the role.
  • Film-forward.com: In a character actor/star making performance, Scott Haze leads a ferocious cast. Macabre but memorable.
  • Filmleaf.net: A well-made film, dominated by a once-in-a-lifetime, balls-out performance by Scott Haze as Lester Ballard, the crazed outcast, the titular, protagonist "child of God" (testing the range of that concept) who in the course of the story becomes a cave-dweller, murderer, and necrophiliac.
  • Cine-vue.com: Franco (through the excellent Haze) has created a dark portrait of an outcast, lacing it with his own bleak poetry and black humour. 4 out of 5 stars.
  • Rollingstone.com: The film's protagonist is Lester Ballard, played by Scott Haze in a performance that can be described for starters as phenomenal. This is ambitious, challenging filmmaking, elevated by Franco's compassion and Haze's revelatory acting. OK, the film trips up on its attempt to lace tragedy with gallows humor. But Franco is out there trying something, balancing literature and cinema in a tightrope act that is never less than exciting to watch.
Awards
  • Hamptons International Film Festival 2013: Breakthrough Performer - Scott Haze
  • Venice Film Festival 2013: Nominated for Golden Lion.

Experimenter

Drama
Beschikbaar voor VOD: 22 augustus 2016
Regie: Michael Almereyda
Cast: Peter Sarsgaard (Black Mass, The Killing, Blue Jasmine, Jarhead), Winona Ryder (Black Swan, Homefront, The Iceman, Edward Scissorhands), John Leguizamo (The Lincoln Lawyer, John Wick, Kick-Ass 2, Ride Along), Kellan Lutz (Twilight Saga, The Expendables 3, Immortals), Anthony Edwards (ER, Top Gun, Zodiac)

IN DE BIOSCOOP VANAF 31 MAART!

Zou ù gehoorzamen? Letterlijk en figuurlijk de knop omdraaien?

Yale University, 1961. Vanuit zijn eigen drang om de Holocaust te verwerken, bedenkt Dr. Stanley Milgram (Peter Sarsgaard, Black Mass, Blue Jasmine) een controversieel psychologisch experiment waarbij mensen geloven dat ze elektroschokken toedienen aan een proefpersoon in een andere kamer. Alleen zijn zij zélf de proefpersoon en gaat het niet om de werking van andermans geheugen, maar om hun eigen gehoorzaamheid, geweten en vrije wil.

Het resultaat van de experimenten is schokkend: 65 procent van Dr. Milgrams proefpersonen dienen hun ondervraagde een potentieel dodelijke dosis toe, omdat een gezagsdrager in een labojas hen daar beleefd om verzoekt. Maar zijn onderzoek keert zich tegen hem en in de media en een tv-film met William Shatner wordt hij afgeschilderd als een manipulatief monster. In 1974 slaat hij terug met een nieuw boek, Obedience to Authority.

Experimenter is een fascinerende gedragsstudie, gebaseerd op het leven en onderzoek van Dr. Stanley Milgram. Winona Ryder (Black Swan, Edward Scissorhands) speelt de vrouw die hem door dik en dun steunt.

Meer informatie over Dr. Stanley Milgram vind je hier: https://en.wikipedia.org/wiki/Stanley_Milgram

Reviews
  • De Volkskrant (vier sterren): Het is knap dat de film ondanks de opzettelijke kunstgrepen evenwichtig blijft en nooit in pretenties ontspoort. Prikkelend eerbetoon. Milgram-biopic is ongewoon en intrigerend. Lees het hier.
  • Trouw (vier sterren): Experimenter is het fascinerende portret van Stanley Milgram, sterk gespeeld door Peter Sarsgaard.
  • Vier sterren in de NRC: Originele biopic. Lees de review hier.
  • Biosagenda: Intelligente en speelse film, vier sterren! Lees de hele review hier.
  • De Filmkrant heeft Michael Almereyda geinterviewd, lees het hier. En geeft de film maar liefst 4.5 sterren!
  • De Filmkrant: Films over wetenschappers drukken de wetenschap meestal naar de zijlijn, en zoeken het drama in het persoonlijke. Michael Almereyda bewijst met Experimenter, een eigenzinnige biografie van socioloog Stanley Milgram, hoe zonde dat is.
    Lees de hele recensie hier.
  • Filmkijker.com: Sarsgaard is goed in zijn rol, maar ook Winona Ryder die zijn vrouw Sasha speelt is een plezier om naar te kijken. De manier waarop Experimenter het verhaal uit de doeken doet is opvallend en dan met name de vorm waarin. Milgram praat regelmatig direct tegen het publiek en achtergronden zijn soms simpele zwart wit foto's in plaats van echte sets, waardoor de film een kunstmatige uitstraling krijgt die goed bij het onderwerp past. Als kijker ben je daardoor meer betrokken en vraag je jezelf ook af wat jij bij zo'n experiment zou doen. Ben je sterk genoeg om nee te zeggen of ga je gehoorzaam verder? Welke factoren spelen bij die keuze een rol? Verlies je jezelf in zo'n situatie of kan je het relativeren? Experimenter weet een belangrijk onderzoek op fascinerende wijze tot leven te brengen. Lees de hele recensie hier.
  • Variety.com: Experimenter offers a heady brew of theories about the essence of human nature, and a Peter Sarsgaard performance that catches Milgram in all his seductive, megalomaniacal brilliance.
  • TheHollywoodReporter.com: Technically puckish where appropriate but grounded by strong performances from Peter Sarsgaard and Winona Ryder, the film is not awards bait but makes some Big Thinker biographies that are look staid. It seems certain to be the deliberately fringe-dwelling auteur's most commercially successful film, and may be his most aesthetically satisfying one as well.
  • New York Times: Among the most original selections (Sundance) this year are Michael Almereyda's "Experimenter," a conceptually exciting, intellectually searching portrait of the social psychologist Stanley Milgram (a superb Peter Sarsgaard), whose famous 1960s obedience experiments. Mr. Sarsgaard, occasionally addressing the camera and sometimes accompanied by an elephant that materializes in the room, delivers a forceful yet intimate performance that expresses his character's sincerity and the sinister undertow of his methods. Sundance could use more movies, like "Experimenter," that are adventurous in form and thought, not just in subject.
  • New York Magazine: Experimenter is uncannily beautiful. Milgram talks to us, shows us things. He puts his work in historical context. He expounds on the role of obedience in turning individuals into instruments of the state — as in Nazi Germany. The word reflective suggests a slowdown or cessation of action proper, but Experimenter is busily, thrillingly reflective. Its artificiality makes it seem even more alive, more in the present tense.
  • TheGuardian.com: Sarsgaard stars in this smart and unsettling exploration of Stanley Milgram's questionable experiment testing people's allegiance to malevolent authority, and potentially exposing the dark heart of mankind.
  • Villagevoice.com: The movie is itself a rat-maze of one-sided mirrors, windows upon windows, anonymous hallways, compartmentalized instances of watching, being watched, seeing and not-seeing.
  • Screendaily.com: Almereyda has created an experiment of his own: a kind of cinematic Rorschach test, prodding viewers to consider what they would do if sitting in the same seat as Milgram's subjects. Ultimately, Almereyda's smartly written script attempts to make up for its lack of traditional dramatic elements with continuous questions about Milgram's - and everyone's - ability to make a choice in society. These queries, about choice, will and morality, form the backbone of Experimenter, a film that, like the best of science, asks questions it can't always answer.
  • Sean Axmaker, Parallax View: The committed work of Anthony Edwards, John Leguizamo, Anton Yelchin, Taryn Manning and others as the test subjects provides some of the most gripping and discomforting profiles in human anxiety and willing resignation to authority. And the contrast with the odd, almost forced joviality of Milgram's team (Jim Gaffigan, Edoardo Ballerini, Winona Ryder) makes it all the more lacerating. And that doesn't even begin to address the Twilight Zone debate over test morality with Dennis Haysbert and Kellan Lutz as alternate universe versions of Ossie Davis and William Shatner. I put this ensemble up against all that have been awarded by critics groups or nominated by the Screen Actors Guild.

The Last Elvis

Drama
Beschikbaar voor VOD: 8 oktober 2013
Regie: Armando Bo
Cast: John McInerny, Griselda Siciliani, Margarita Lopez

Carlos Gutierrez: overdag een lusteloze fabrieksarbeider, 's nachts een ster in de glamoureuze wereld van celebrity-imitators in Buenos Aires. Zijn absolute geloof in zijn reïncarnatie van Elvis leidt echter tot de complete ontkenning van zijn eigen realiteit. Wanneer zijn ex-vrouw een ongeluk krijgt en hij plots voor zijn dochter Lisa Marie moet zorgen, is hij genoodzaakt zijn prioriteiten te herzien.

Reviews
  • NRC Handelsblad (5*): Een gitzwarte film over crisis en wat die doet met een individu.
  • VPRO Gids (4*): Bo debuteert als liefdevolle regisseur met een fijn oog voor detail (..) McInerny acteert zoals zijn personage imiteert, vol prachtige nuances'.
  • Het Parool (4*): Imiteert The King verbluffend goed (..) Als Elvis terugkeert en vergeten is hoe hij zong en bewoog, kan hij bij McInerny terecht.
  • Trouw: (4*): Prachtig doorleefde vertolkingen (..) liedjes over de liefde die tot tranen roeren.
  • Filmkrant.nl (4*): In deze uitstekende Argentijnse film hoopt een gescheiden Elvis-imitator te versmelten met zijn idool. De Argentijnse Elvis-imitator in The Last Elvis is ook in het echt een Elvis-imitator, in de band Elvis Vive, en dat merk je. Zijn hele ziel en zaligheid legt hij in zijn vertolking van Unchained Melody. Daar kunnen Elvis en The Righteous Brothers nog een puntje aan zuigen.
  • Volkskrant (3*): Gefilmd als een documentaire over een popster, compleet met stiekem om de hoek glurende camera en optredens waarbij je door de close-ups het bezwete gezicht bijna kunt aanraaken (..) samenspel met dochter Lisa Marie ontroerend.
  • GPD Bladen (5*): Hoewel hoofdrolspeler John McInerny architect is van beroep en geen geschoold acteur, is hij briljant in zijn rol. Iedereen kan een pak aantrekken en een gouden bril opzetten, maar McInerny weet ook moeiteloos de bijbehorende emotie over te brengen. Deze 'reallife' Elvis-imitator roert tot tranen toe. Elvis lééft, in elk geval voor 90 minuten.
  • OOR: Waar pareltje (..) sympathieke en gevoelige film.
  • Moviescene.nl (4*): The Last Elvis is een hartverscheurend mooie film die de kijker overrompelt met bikkelharde poëzie om lang over na te kunnen praten.
  • Cultuurbewust.nl: Cultuurbewust.nl: Regisseur Armando Bo slaagt erin om het verhaal van een Elvis imitator te vertellen zonder hem belachelijk te maken. Sterker nog: de film is meest aangrijpend wanneer 'Elvis' (John Mc Inerny) het podium beklimt. Bo portretteert zonder te veroordelen of te verheerlijken, wat een prestatie. Humoristisch, melancholisch en compromisloos portret.
  • Variety: A solid, likable and consistently engaging fantasy (...) Elvis songs performed by McInerny, are tops.
  • Hollywoodreporter.com: A riveting performance, onstage and off, is the soulful center of this drama about an Elvis impersonator facing the emptiness of his life.
  • Todaslascriticas.com.ar: El último Elvis ultimately succeeds: it is not as much about an Elvis impersonator as it is an exploration of the true self behind every individual.
  • Moviesharkdeblore.com: buoyed with McInerny's incredible singing and indelible performance, some magical on-stage camerawork, a solid script and some to die for celebrity impersonator cameos that will have you 'caught in the trap' of THE LAST ELVIS, one of my favorite Must See Festival Films.
  • Straight.com: El Último Elvis is weird, wonderful and heartbreaking.
  • Soundsandcolours.com: And it's in the performance of the King's back catalogue which the film excels.
  • Deformerfilms.Wordpress.com: Overall, 'El Ultimo Elvis' was a splendid film. Fast paced, witty and stylish it showed the power of Bo as a new director and current Argentinian Cinema and indicates many more interesting works to come.
Awards
  • Academy of Motion Picture Arts and Sciences of Argentina : 6 awards, including Best New Actor.

The Last Five Years

Drama, Musical, Romantische komedie
Beschikbaar voor VOD: 2 november 2015
Regie: Richard LaGravenese
Cast: Anna Kendrick (Twilight Saga, Pitch Perfect 1 & 2, Up in the Air, Into the Woods, 50/50), Jeremy Jordan (Smash, Joyful Noise), Bettina Bresnan (Vamps), Charly Bivona (Cymbeline)

Kunnen jullie ook niet wachten tot Pitch Perfect 2 uitkomt op Video On Demand? Kijk nu alvast naar The Last Five Years, een prachtige en ontroerende musical met Anna Kendrick!

Hij is een jonge joodse romanschrijver aan de vooravond van de grote doorbraak. Zij is een niet-joodse – een shiksa – die droomt van een acteercarrière. Bij hun eerste ontmoeting slaat de vonk tussen Jamie en Cathy meteen over. Maar al snel ontstaan er barstjes in hun droomhuwelijk. Want als het grote succes zich aandient voor Jamie, terwijl Cathy letterlijk en figuurlijk vrede moet nemen met bijrolletjes, steken andere spoken de kop op zoals verleiding, jaloezie en wederzijds onbegrip...

Met The Last Five Years levert regisseur Richard LaGravenese (P.S. I Love You) een spetterende en ingenieuze filmbewerking af van de gelijknamige, bejubelde Broadwaymusical.

Anna Kendrick ((Twilight Saga, Pitch Perfect 1 & 2) en Jeremy Jordan (Smash, Joyful Noise) zingen zich de ziel uit het lijf in prachtig gechoreografeerde instantklassiekers als A Summer in Ohio, Shiksa Goddess en The Schmuel Song.

Reviews
  • Variety.com: It's easy to fall in love with Anna Kendrick and Jeremy Jordan in this heart-breaking musical two-hander, as they retrace a love affair from opposite ends. It's he sang/she sang as a Gotham couple moving in opposite directions lead us through half a decade of ups and downs in "The Last 5 Years," Jason Robert Brown's beautifully written Off Broadway tuner. Two terrific lead performers — and what a pair they make!
  • Cinemagazine.nl: Kendrick en de liedjes houden ‘The Last Five Years’ met gemak overeind.
  • Redeyechicago.com: Instantly enjoyable and eventually crushing, "The Last Five Years" is a musical for people (like me) who can't stand musicals but are open to ones that are intimate, smart and surprising rather than loud, overdone and obvious. It's remarkably perceptive about love and commitment, anchored by two stars who only make the excellent songs better. Shockingly good.
  • New York Magazine: The camera moves with heightened sensitivity, as if on currents of emotion, and Kendrick is infinitely winning. She's that rare thing, a movie star with a trained soprano.
  • NYPost.com: A great showcase for Kendrick. So utterly wonderful that this adaptation of an off-Broadway musical deserves better than a token theatrical release to support its distribution via video-on-demand.
  • Avclub.com: The Last Five Years provides Anna Kendrick the musical showcase she deserves.
  • VillageVoice.com: The words are sharp, the melodies memorable, and the performances a beauty. This Last Five Years might not have the penetrating clarity of Brown's original show, but it offers miles and piles of compensation.
  • Filmfracture.com: As far as Hollywood musicals go, they don't get much better than The Last Five Years. Those who don't mind most of the story being told through song will enjoy it thoroughly. The Last Five Years is a unique romance movie for the jaded and heartbroken as well as the hopelessly in love.
  • Slantmagazine.com: Whether wryly funny, annotating Jamie's rendition of "The Schmuel Song" with snide remarks, or stirring, as in the lovely "Still Hurting," Kendrick manages to convey both the nostalgic and the regretful notes.
  • TheIndepoendentCritic.com: While Kendrick nails the vocals, she's also got a strong cinematic sensibility about her and understands how to make it all work on the big screen. Kendrick infuses Cathy with all the heart and soul and remorse and regret that we'd hope for.
  • Reelfilm.com: Kendrick delivering a knockout performance that's made all-the-more-impressive by the realization that she sings almost all of her dialogue.
  • Blu-ray.com: Anna Kendrick and Jeremy Jordan share a closely-knit chemistry in the film. She's particularly strong, capable of displaying a broad range of emotion not only through her lyrical vocalizations but in the eyes that, scene to scene and moment to moment, convey her feelings as strongly as, if not more deeply than, the lyrics. Whether deep, loving affection; unbridled passion; growing unease and discomfort; anger and resentment; or unhinged sorrow; she delivers a fully capable, emotive, and nuanced effort as a person who, in the span of five years, journeys through a familiar arc of high spirits brought by love but slowly pushed down to the lowest feelings of despair.
  • Examiner.com: At its heart, the film is a pure and true love story, all involved give everything to make it a success.

Mountain Men

Drama, Komedie
Beschikbaar voor VOD: 6 juni 2016
Regie: Cameron Labine
Cast: Tyler Labine (Rise of the Planet of the Apes, A Good Old Fashioned Orgy), Chace Crawford (What to Expect When You're Expecting, Gossip Girl), Britt Irvin (The Vow)

Toph en Cooper zijn broers, maar daarmee is ook alles gezegd. Toph is de aimabele loser die achterbleef in hun geboortedorpje in de Rocky Mountains. Cooper is de ambitieuze advocaat die grote sier maakt in de grote stad. Wanneer hun moeder hertrouwt, wil Toph de gedwongen hereniging aangrijpen om zijn broer mee te tronen naar het berghutje waar ze als kind de zomers doorbrachten. Maar het is hartje winter en hun plan om een kraker uit het hutje te zetten, draait al snel op een complete ramp uit. Voor de twee vervreemde broers zit er niets anders op dan met een minimum aan middelen de levensgevaarlijke terugtocht naar de beschaving aan te vatten. Kunnen ze het verleden laten rusten en hun broederlijke band weer aanhalen?

Berg je voor deze bitterzoete komedie met Tyler Labine (Rise of the Planet of the Apes, A Good Old Fashioned Orgy) en Chace Crawford (What to Expect When You're Expecting, Gossip Girl) als twee vervreemde broers die het moeten opnemen tegen hun verleden en de machtige Rockies. Regisseur Cameron Labine, broer van Tyler, levert een perfect gedoseerde mix van hilariteit, diepgeworteld drama en adrenaline af.

Reviews
  • Nextprojection.com: This film delves into comedy, delivers heartfelt human moments and turns into a tale of survival. The elements involved are delicate. Tonal shifts in a film are a tricky business and all involved are up to the task. There is a fine balance in this film. There is much to enjoy in Mountain Men.
  • Quietearth.us: Mountain Men could easily have lost its way by broadening the comedy or playing the drama with a heavy hand but the movie is perfectly balanced, never falling too far in either direction. The result is a hugely enjoyable drama that challenges expectations and works as both an affecting family drama, a tale of personal discovery as well as an effective thriller which doesn't skimp on laughs.
  • Truomega.ca: I highly suggest watching this film whenever you may get a chance. The audience, myself included, seemed to love Mountain Men.

The Mourning

Drama, Thriller
Beschikbaar voor VOD: 20 april 2015
Regie: Marc Clebanoff
Cast: Michael Rene Walton (20 Ft Below: The Darkness Descending), Louis Mandylor (My Big Fat Greek Wedding, One in the Chamber), Dominique Swain (Face/Off, Lolita), Sally McDonald

Twintig jaar na zijn spoorloze verdwijning tijdens Operation Desert Storm, duikt Aaron (Michael Rene Walton, 20 Ft Below: The Darkness Descending) plots weer op in zijn thuisstadje in Michigan. Wat de schok voor zijn familie en vrienden nog groter maakt, is dat hij er nog net zo uitziet als de jongeman die naar de oorlog vertrok. Wat is er gebeurd? Waar is hij geweest? Hoe kan het dat hij geen dag ouder is?

Aaron, die aanvankelijk niet kan spreken, wordt geconfronteerd met hoe zijn familie en zijn liefje van weleer tijdens zijn afwezigheid veranderd zijn. Terwijl hij zichzelf opnieuw in hun levens probeert te integreren, wordt echter duidelijk dat hij ook dit keer niet kan blijven. Maar wat is de echte reden achter zijn onverklaarbare terugkeer? Welke losse eindjes moet hij nog afronden?

Wurgende bovennatuurlijke thriller van Marc Clebanoff (20 Ft Below: The Darkness Descending) waarin complottheorieën en een geheimzinnige entiteit een sleutelrol vervullen. Met verder ook nog Louis Mandylor (My Big Fat Greek Wedding), Dominique Swain (Face/Off, Lolita) en Larry Hankin (Breaking Bad, Friends).

Reviews
  • Filmthreat.com: In the end, you can certainly find value in the sci-fi aspects of The Mourning, but for me the real meat is in the core of a man returning after a life-altering experience. You could tell this story as is with a potential alien connection, but it would be just as valid and strong if it was simply Aaron returning after being at war. The impact and power of the piece is in the interpersonal relationships, and how those must adapt, evolve and heal.

Nobody Walks

Drama
Beschikbaar voor VOD: 1 oktober 2013
Regie: Ry Russo-Young
Cast: John Krasinski (It's Complicated, The Office), Olivia Thirlby (Dredd, Being Flynn, No Strings Attached), Rosemarie DeWitt (The Odd Life of Timothy Green, The Company Men), India Ennenga (Treme, The Women), Dylan McDermott (The Practice, Olympus Has Fallen, American Horror Story), Justin Kirk (Weeds)

De New Yorkse kunstenares Martine arriveert in Los Angeles om aan haar filmproject te werken. Ze kan verblijven in het bijgebouw van de familiewoning van Julie en Peter, vrienden van een vriend. Vanaf het moment dat Martine binnentreedt in het leven van dit ruimdenkende gezin met twee kinderen raakt hun schijnbaar idyllische bestaan uit balans. Pete helpt Martine met de geluidseffecten voor haar film. Hun band wordt steeds hechter en ook buiten het professionele vlak hebben ze een goede klik. Dit drama werd geschreven door Lena Dunham, bedenkster en hoofdrolspeelster van de succesvolle serie 'Girls'.

Reviews
  • Variety.com: A fine cast and [script] give such navel gazing a palatable, commercially viable shape.
  • DVDTalk.com: Some have complained that Nobody Walks doesn't go anywhere, and it's true that its narrative doesn't follow the expected discovery/blow-up/lesson learned schematic. This is one of its most commendable qualities. Sometimes things happen, and people don't yell and scream and throw things--they deal with them, and then they press on.
  • Iheartthetalkies.com: A well-crafted drama ... roles are impeccably acted.

Price Check

Drama, Komedie, Romantische komedie
Beschikbaar voor VOD: 1 april 2014
Regie: Michael Walker
Cast: Parker Posey (For Your Consideration, Superman Returns, The Oh in Ohio), Eric Mabius (Ugly Betty, Resident Evil), Annie Parisse (Definitely, Maybe, How to Lose a Guy in 10 Days, National Treasure), Josh Pais (Arbitrage, Phone Booth, The Station Agent)

Ondanks torenhoge schulden lijken Pete Cozy (Eric Mabius - Resident Evil, The Crow: Salvation) en zijn gezinnetje een gelukkig bestaan te leiden. Ze wonen in een gezellig huisje in de buitenwijken en Pete heeft een baan bij de aankoopdivisie van een middelgrote supermarktketen. Alles verandert echter wanneer Pete een nieuwe chef krijgt: de mooie, hyperkinetische spraakwaterval Susan Felders (Parker Posey - Party Girl, The House of yes).

Onder invloed van de onweerstaanbare Susan, begint Pete de ladder naar de top te beklimmen. Leuk en beangstigend tegelijk. Want hoe meer zijn loon en de daaraan verbonden verwachtingen stijgen, hoe minder tijd hij doorbrengt met zijn familie. Bovendien begint zijn relatie met Susan de grenzen van het professionele fatsoen aan te tasten. Hun geflirt mondt uit in een passionele affaire die zowel op de werkvloer als aan het thuisfront voor spanningen zorgt...

Price Check is een intelligente, goudeerlijke comedy die in vraag stelt wie we écht denken te zijn en waartoe we bereid zijn voor het leven dat we denken te verdienen.

Reviews
  • Variety: Parker Posey grabs the role of marginally psychotic supermarket schemer Susan Felders and squeezes it like an overripe organic cantaloupe. A terrific showcase for indie princess Posey, leading a topnotch cast. Its graceful swing from giddy to sobering could appeal to a wide-ranging audience.
  • TheHollywoodReporter.com: A prime example of the type of well-produced, smartly cast independent features that Sundance has been helping launch into the theatrical marketplace over the past few years.
  • Latimes.com: Writer-director Michael Walker keeps a firm grip on his smart material, offering up big laughs, lots of recognizable behavior and, in the end, a wistful glimpse at life's inevitable priorities.
  • Nypost.com: A hilarious Parker Posey provides her customary blast of brittle energy in 'Price Check,' an engaging corporate comedy.
  • NYTimes.com: The indie film goddess Parker Posey cuts a ferociously funny swath through Michael Walker's 'Price Check'. With its portrait of a passive-aggressive staff under the thumb of a slightly loony boss, 'Price Check' is similar to 'The Office,' though it has a sharper bite and shows a keener awareness of recession-era anxieties.
  • Slantmagazine.com: Urgent, persuasive, and funny. The film's talented troupe members make a convincing, bizarro staff, exploiting the airless setting with continuous laugh-out-loud results. And front and center, of course, is one faithfully avid comedienne, whose mercurial performance is a picture of multi-tasking.
  • JoBlo.com: The actors are strong and have palpable chemistry. Posey can do faux-happy bordering on dementia like no one else, and as mentioned before, this is the role she was born to play.
  • FilmDilettante.com: For it's outrageously funny situations, Parker Posey's dead-on performance, a full comic cast in the tradition of The Office, and a provocative subject matter, I rate Price Check three out of four cappuccinos.
  • Blu-ray.com: Guided by a fireball performance from Parker Posey, 'Price Check' is uncomfortable to watch in all the good ways, finding authenticity from an ugly situation, while working through 'Office Space' particulars with a sly sense of humor and an appreciation for the humiliation and anxiety of an exhaustive 9-5 life.
  • EntertainmentWeekly.com: Posey, her attention divided up into slivers, is funny as hell, but she's also terrifying in her evocation of a kind of moment-to-moment PowerPoint existence.
  • TVGuide.com: Price Check makes its unstable employer a woman, and with Parker Posey in the lead, the character is also quite funny and multidimensional for all of her abundant flaws.
Awards
  • Offical Nomination Sundance 2012

SAF3 - A New Series!

Actie, Drama
Beschikbaar voor VOD: TBA Q3 2014
Cast: Dolph Lundgren (The Expendables 1/2, Universal Soldier, SAF3), J.R. Martinez (All My Children), Texas Battle (The Bold and the Beautiful, Dragonball Evolution, Coach Carter), Lydia Hull (Van Wilder, Empire State, Broken City), Jocelyn Oscorio, Travis Burns, Katie Meehan, Danielle Anderson

Te land, te water of in de lucht... wie stuur je op pad als de nood het hoogst is en een redding nagenoeg onmogelijk?

SAF3 is een elite-eenheid die de beste krachten uit de Reddingsdienst, het Brandweerkorps en de Kustwacht van Los Angeles samenbrengt. Deze experts slaan de handen in elkaar om de meest gewaagde reddingsmissies tot een goed einde te brengen.

In elke aflevering staat een grote reddingsactie centraal. Missieleider tegen wil en dank is redder John Mathews, die in tragische omstandigheden de plaats van zijn mentor en vriend Hal Dunnigan moet innemen. SAF3 is Dunnigans concept, een samenwerkingsverband dat de specifieke kennis van elke dienst overstijgt en bundelt. De licht ontvlambare en gedreven karakters zorgen voor spanning en (persoonlijk) drama op het scherp van de snee, want geen enkel lid wil onderdoen voor de rest. Maar als er levens op het spel staan, verhuizen eergevoelens en korpsreputatie naar de achtergrond en vormen ze een reddingsteam zonder weerga...

Schoonheid en gevaar, bedrog en verlossing, spanning en drama... SAF3 heeft het allemaal. Een actie-avonturenreeks van 20 afleveringen in een betoverend kader, in een coproductie van Gregory J. Bonann (de bedenker van Baywatch), en met de legendarische actieheld Dolph Lundgren in een hoofdrol.

What We Did On Our Holiday

Drama, Komedie
Beschikbaar voor VOD: 22 oktober 2015
Regie: Andy Hamilton & Guy Jenkin
Cast: Rosamund Pike (Gone Girl, Jack Reacher, The World's End), David Tennant (Broadchurch, Doctor Who, Harry Potter And The Goblet Of Fire), Billy Connolly (The Hobbit, Quartet, Gulliver's Travels), Annette Crosbie (One Foot in the Grave, Into the Woods), Emilia Jones (Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides, Utopia), Bobby Smalldridge (Foster), Celia Imrie (Bridget Jones's Diary, Bridget Jones: The Edge of Reason , Love Punch), Ben Miller (Johnny English, The Prince & Me)

Doug (David Tennant) en Abi (Rosamund Pike) zijn twee normale ouders met drie charmante, maar zeer excentrieke kinderen. Wanneer het hen even te veel wordt, besluiten ze hun kinderen mee te nemen naar Schotland voor een grote familiebijeenkomst en om Doug's maffe vader Gordie (Billy Connolly) te bezoeken. Wat een vakantie van verzoening moest zijn, verandert al snel in een vakantie vol vetes, misverstanden en gekneusde ego's.

Reviews
  • Mooie recensie van FilmVandaag!
    Hartverwarmende komedie
    Tegen de achtergrond van de prachtige Schotse natuur is de uitkomst vooral dat na de onverwachte wending aan het strand de kinderen het meest volwassenen zijn en dat hun ouders uiteindelijk inzien dat ze zich de hele tijd als kleuters gedragen hebben. What We Did on Our Holiday is een echt Britse komedie geworden met soms heerlijke zwarte humor, maar waarin ook plaats is voor een hartverwarmend verhaal.
    Lees de hele recensie op http://www.filmvandaag.nl/recensies/182-what-we-did-on-our-holiday
  • Filmdomein.nl: What We Did on Our Holiday is een sterk familiedrama, dat doordrenkt is met zwarte humor. Het acteerwerk is van hoog niveau, waarbij het vooral opvalt dat de kinderen de acteurs van naam weten te overtreffen en de film eigenhandig naar een hoger niveau brengen. Leuk is hoe dat onbedoeld letterlijk in de film terugkomt als de ouders luisteren naar hoe de kinderen hun en de wereld zien. Lees de hele review op Filmdomein!
  • Cinemagazine.nl: Konden we deze zomer maar één mainstreamfilm bezoeken, dan maakte deze grappige, lieve en slimme komedie een grote kans! What We Did on Our Holiday is een komedie met een opvallend hoge grapdichtheid. Die grappen zijn meestal nog geslaagd ook. Dat het duistere onderwerp niet vloekt met de grappen, komt door het perspectief. We kijken voornamelijk door de ogen van de kinderen, en dan zijn zo'n stervende opa en zo'n echtscheiding – behalve een beetje droevig – toch ook wel erg interessant. Bovendien neemt opa, een ouwe hippie met een grijze paardenstaart, dat sterven niet al te zwaar op. Hij is voor 84% Viking, misschien dat dat iets verklaart.
    Wat sterk in het voordeel spreekt van deze komedie is zijn totale Britsheid. De afgelopen decennia keken de meeste mainstreamkomedies uit het Verenigd Koninkrijk met een schuin oog naar de overkant van de oceaan. Steeds weer moest er een Amerikaanse acteur opduiken en steeds weer werd de typisch Britse humor overgoten met een flinke Hollywoodsaus, inclusief dikke Hollywoodmoraal. In 'What We Did on Our Holiday' niets van dat alles. De moraal is nonchalant Brits en de humor is (meestal) scherp en oneerbiedig.
    Ook in zijn uitwerking scoren de makers een dikke voldoende. Het acteren is van hoog niveau, met onze favoriete Schotten David Tennant en Billy Connolly en de geweldige Rosamund Pike ('Gone Girl') voorop. Maar ook de kinderrollen zijn prima bezet, met de 13-jarige veterane Emilia Jones als grootste attractie. De beelden van het ruige Schotland wekken vakantiegevoelens en de heerlijke folkdeuntjes van The Waterboys geven de film iets feestelijk nostalgisch.
    Lees de hele recensie op Cinemagazine!
  • Filmtotaal.nl: Luchtige en amusante familiekomedie over het ophouden van de schijn. Met een glansrol voor Billy Connolly als vrijgevochten grootvader die met één been in het graf staat, maar desondanks nog alles uit het leven wil halen.
    Lees de hele recensie op Filmtotaal
  • Mark Kermode (BBC) reviews What We Did on Our Holiday: http://www.bbc.co.uk/programmes/p027bks4
  • TheGuardian.com: It's impossible not to enjoy this big-hearted and sweet-natured British family movie from Andy Hamilton and Guy Jenkin – effectively a feature-format development of their smash-hit BBC TV comedy, Outnumbered, which pioneered semi-improvised dialogue from the children. It creates a terrifically ambitious (and unexpected) narrative with a tonne of sharp gags. Very impressive and likable stuff.
  • wegotthiscovered.com: I'm happy to say that I stepped out of the cinema stunned that What We Did On Our Holiday worked so well. This is an important lesson in not prejudging films and proof that worthwhile movies can come from some pretty unlikely places. Very Good.
  • Radiotimes.com: David Tennant and Rosamund Pike, as an unhappily married couple, are the headline names in this disarming comedy drama, but it's the kids who are the real stars. The tonal shifts can be a touch jarring, but there is a thin line between comedy and tragedy that is all the more poignant seen through innocent eyes.
  • Popcornaddiction.com: Even the sentiment works rather well, with everything and everyone settling into place in time for a really quite touching finale. What We Did On Our Holiday doesn't just concern itself with the daily hassles of raising a family, but towards the end it dares to deal with the big stuff too — divorce, depression and death. Before long audiences will be able to enjoy What We Did On Our Holiday at home, where it belongs — for there really is quite a bit to enjoy.
  • Empireonline.com: This is a cute, gently arch comedy about a splintering couple (Rosamund Pike and David Tennant) taking their three children to their grandad's (Billy Connolly) birthday party and trying not to let on that they're divorcing. Mostly it's hugely likable, with particularly good scenes between the kids and Connolly. A cute and charming comedy.
  • Dailystar.co.uk: A terrific feat of sparkling comedy and sentiment. Hilarious and touching, this is one of the best British comedies in years. 5* review.
  • Dailymail.co.uk: Little terrors and big laughs. 4* review.
  • Cine-vue.com: Connolly, Tennant and, especially, Rosamund Pike are terrific, the latter a masterful still point amongst the chaos, playing it just straight enough to keep us believing. As with Outnumbered, of course, the true stars are the children - and Emelia Jones, Bobby Smalldridge and Harriet Turnbull do a good job, with the majority of the best lines. What We Did on Our Holiday emerges as a hugely likeable, original and even daring example of British family film-making.
  • RogerEbert.com: “Holiday” does a good job of making the young characters look terrifically spontaneous, and the adult cast is rife with expertise: Pike is both frazzled and dry, while Tennant proves that his wide-eyed intensity works as well as a comic tic as it does when he’s playing an existentially tortured bloke in more serious fare.
  • Filmreview.com: Written and directed by Andy Hamilton and Guy Jenkin, who are legends of British television, the screenplay sneaks in its most impressive efforts wonderfully, leaving them on the level of things we aren’t pretentious enough to think we need to explain. Mostly a film about what we do and don’t say to people, and why, it is perhaps only one young girl’s struggle to figure out that “honest,” and, “honest with someone,” are different things, and one of them is kind of crap.
  • Villagevoice.com: Jones and Connolly have terrific chemistry, particularly as Lottie works through the fact that adults encourage dishonesty and lying when it suits their own needs, and that secrets are more pervasive than openness.
  • AVClub.com: At times, What We Did On Our Holiday even resembles a peacetime version of John Boorman’s 1987 child’s-eye World War II memoir Hope And Glory, with its disarming mix of death and euphoria. That’s high praise indeed.
  • GamesRadar.com: Bright, lively and funny.
NL EN